یکشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳
۰ نفر

نوجوان ۱۳ ساله زواره‌ای برای دفاع از سلامت مردم و در راه مبارزه با کرونا پای خود را از دست داد.

نوجوان

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس از اصفهان، در روزهایی که عده‌ای در فکر گذران ایام نوروز بودند و عده‌ای هم به دلیل کرونا خانه‌نشین شده بودند، تعدادی از جوانان جهادی شهر زواره برای شکست کرونا به میدان آمدند و هر شب و روز با هماهنگی شبکه بهداشت به ضدعفونی شهر اقدام می‌کردند.

در یکی از شب‌هایی که این گروه از نیروهای مردمی و داوطلب در حال ضدعفونی شهر بودند برای یکی از نوجوانان این گروه در اثر برخورد با تراکتور حاضر در محل، حادثه‌ای ناگوار پیش آمد. این نوجوان که به همراه پدر خود به‌ صورت داوطلبانه چندین شب در امر ضدعفونی شهر کمک می‌کرد، به نوعی نامش به عنوان اولین مجروح و از جان گذشته استان در مسیر ضدعفونی و گندزدایی برای مقابله با ویروس منحوس کرونا ثبت شده است. اتفاقی دردناکی که پدر و همه اهالی شهر زواره و حتی استان را متأثر کرد.

حسین عسکری، پدر این نوجوان در رابطه با این حادثه گفت: از روزی که ویروس کرونا به ایران رسید با خودم گفتم چطور می‌توانم برای مقابله با این ویروس کمک کنم و جان مردم را نجات دهم.

وی افزود: بعد از شیوع این ویروس در کل کشور و شهر زواره، گروهی از جوانان جهادی تحت نظارت شبکه بهداشت به گندزدایی معابر اقدام کردند. در همین راستا برای ضدعفونی معابر فراخوان داده شد که به نیروهای مردمی احتیاج داریم، بنده هم با تراکتور خود و فرزند نوجوانم پا در رکاب این گروه جهادی گذاشتیم تا بتوانیم حتی‌الامکان جان یک نفر را نجات دهیم.

عسکری بیان کرد: چندین شب پی در پی با فرزند خود به ضدعفونی اقدام می‌کردیم که در یکی از این شب‌ها ناگهان بر اثر سانحه‌ای دلخراش فرزند ۱۳ ساله خودم بر اثر برخورد با تراکتوری که در حال ضدعفونی کردن بودیم، پای چپ خود را از دست داد.

وی درباره ادامه راه خود با گروه‌های جهادی هم این طور گفت: برای نجات جان مردم پا در این راه گذاشتم و به خود می‌بالم از اینکه توانسته‌ایم در این راه کار کنیم؛ از این حادثه متأثر هستم اما باز هم با وجود رخ دادن این حادثه آماده‌ام تا در اولین فرصت به گروه‌های جهادی بپیوندم و برای نجات جان مردم و شکست کرونا همکاری کنم.

این نیروی جهادگر مبارزه با کرونا در پایان هم از مردم خونگرم شهر زواره، مردم شهر رفسنجان، مسئولان استانی و شهرستانی که در این حادثه تلخ با این خانواده همراه بوده و با آن‌ها همدردی و ابراز محبت داشتند، تشکر کرد.

کد خبر 498118

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha